29-Day Giving Challenge

Bij je profiel wordt maar weinig persoonlijke informatie gevraagd. Misschien is het wel leuk als we onszelf even nader voorstellen?

Laat ik dan ook maar meteen beginnen. Mijn loginnaam is snowglobe, omdat ik vroeger sneeuwstormpjes (van die toeristerige plastic bolletjes met sneeuw en een tafereeltje er in) verzamelde. Mijn echte naam is Frédérique. Ik ben 31 jaar en woon samen met poes Floppie in Maastricht. Ik heb neuropsychologie gestudeerd en ben momenteel op zoek naar een baan. Het hoeft niet in de richting van mijn studie te zijn. Eigenlijk wil ik gewoon graag werk doen waar ik plezier in heb, waarbij ik iets bijdraag aan een nog mooiere wereld en waarbij ik genoeg tijd overhoud om mezelf te ontwikkelen. Mijn streven is echter om binnen afzienbare tijd een eigen praktijk te starten, met gesprekstherapie en Bach bloesemremedies. Het lijkt me geweldig om mensen te begeleiden weer het geluk in henzelf te (her)vinden!

In een nieuwsbrief zag ik laatst de link naar 29gifts. Nadat ik de site had bekeken, ben ik meteen het boek gaan kopen. Ik vind het een geweldig initiatief, zo positief en hoopvol. Vrijwel direct merk je dat er veranderingen gaan optreden. Daarnaast vind ik het erg inspirerend om de verhalen van anderen te lezen en in contact te komen met positieve mensen.

Ik hoop nog veel van jullie te horen (en vice versa uiteraard).

Héél fijne dag en veel groetjes,

Frédérique

Views: 7

Replies to This Discussion

hoi Ellen,
wat leuk zo'n inspiratiedag. En mooi hoe je schrijft dat zo'n ogenschijnlijk pijnlijke gebeurtenis als een ontslag na 18 jaar, toch een zegen kan blijken. Wat mij betreft kom je helemaal niet zweverig over, maar ik zit dan ook in dezelfde hoek ;o)
Ik wens je alvast een heel fijne verjaardag, veel succes met geven en met het opstarten van je praktijk!
Groetjes,
Frederique
Hi allemaal,

ik zal mezelf ook even voorstellen: ik ben Ada uit Almere, 38 jaar, wwon samen en ben moeder van een dochtertje van vier, geen huisdieren. Sinds gisteren lid geworden bij 29gifts en ik vind het heel leuk om hier ook in het Nederlands ervaringen uit te wisselen. Ik heb het boek gelezen, toevallig zag ik het liggen in de bibliotheek en het trok me gelijk aan. Ik heb het in een ruk uitgelezen, en was eigenlijk heel verbaasd te ontdekken dat de site echt zo'n groot succes was geworden, waarbij veel positief ingestelde mensen zich hebben aangesloten.
Ik werk vier dagen in de week, lees heel veel, sport ook veel (tennis, hardlopen, skaten, en yoga als ik er de tijd en de innerlijke rust voor vind).
Ik voel me veel energieker sinds ik begonnen met met de 29 dagen challenge. Heel leuk om iedereen's verhaal zo te kunnen volgen! Ik neem me voor om het enthousiasme vast te houden en ook regelmatig te blijven communiceren over alle ervaringen.

Groetjes, en geniet allemaal van het geven en ontvangen!
Ada

hoi Ada,

na enige tijd ben ik ook weer eens op deze site. Heb je de 29 dagen vol gemaakt en heeft het je iets gebracht?

RSS

Support 29Gifts.org

READ THE NEW YORK TIMES BESTSELLING 29 Gifts Book

Visit the 29 Gifts Boutique for 29 Gifts Starter Kits and other gifts that give back

Thank You to Mbali Creazzo for inspiring the 29 Gifts Movement

COMMUNITY EVENTS

IN OUR GALLERY

PINCURL GIRLS

VIEW THE SHOW

Pincurl Girls by Jen Lukas-Landis encourage girls to avoid self-doubt by looking for happiness and expressing their artistic talents.

SACRED CIRCLE MANDALAS

VIEW THE SHOW

Purchase art at sacredcircleart.com touchstonesofthesacred.com

TELL YOUR FRIENDS

Bookmark and Share

Members

Latest Activity

Anita Silva liked Madison's blog post Day 1 - June 1st
1 hour ago
Anita Silva liked Esther's blog post Day 1
1 hour ago
Anita Silva liked Esther's blog post Day 3
1 hour ago
Madison updated their profile
4 hours ago
Madison posted blog posts
4 hours ago
Esther posted blog posts
5 hours ago
HissyStitch posted a blog post
7 hours ago
lonesome dove shared a profile on Facebook
8 hours ago

© 2012   Created by Cami Walker -- 29Gifts Founder.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service