Bij je profiel wordt maar weinig persoonlijke informatie gevraagd. Misschien is het wel leuk als we onszelf even nader voorstellen?
Laat ik dan ook maar meteen beginnen. Mijn loginnaam is snowglobe, omdat ik vroeger sneeuwstormpjes (van die toeristerige plastic bolletjes met sneeuw en een tafereeltje er in) verzamelde. Mijn echte naam is Frédérique. Ik ben 31 jaar en woon samen met poes Floppie in Maastricht. Ik heb neuropsychologie gestudeerd en ben momenteel op zoek naar een baan. Het hoeft niet in de richting van mijn studie te zijn. Eigenlijk wil ik gewoon graag werk doen waar ik plezier in heb, waarbij ik iets bijdraag aan een nog mooiere wereld en waarbij ik genoeg tijd overhoud om mezelf te ontwikkelen. Mijn streven is echter om binnen afzienbare tijd een eigen praktijk te starten, met gesprekstherapie en Bach bloesemremedies. Het lijkt me geweldig om mensen te begeleiden weer het geluk in henzelf te (her)vinden!
In een nieuwsbrief zag ik laatst de link naar 29gifts. Nadat ik de site had bekeken, ben ik meteen het boek gaan kopen. Ik vind het een geweldig initiatief, zo positief en hoopvol. Vrijwel direct merk je dat er veranderingen gaan optreden. Daarnaast vind ik het erg inspirerend om de verhalen van anderen te lezen en in contact te komen met positieve mensen.
Ik hoop nog veel van jullie te horen (en vice versa uiteraard).
Héél fijne dag en veel groetjes,
Frédérique
Tags:
Permalink Reply by Ada on August 10, 2010 at 11:19am hoi Ada,
na enige tijd ben ik ook weer eens op deze site. Heb je de 29 dagen vol gemaakt en heeft het je iets gebracht?
READ THE NEW YORK TIMES BESTSELLING 29 Gifts Book

Visit the 29 Gifts Boutique for 29 Gifts Starter Kits and other gifts that give back
Thank You to Mbali Creazzo for inspiring the 29 Gifts Movement
PINCURL GIRLS
VIEW THE SHOW
Pincurl Girls by Jen Lukas-Landis encourage girls to avoid self-doubt by looking for happiness and expressing their artistic talents.
SACRED CIRCLE MANDALAS
Purchase art at sacredcircleart.com touchstonesofthesacred.com
© 2012 Created by Cami Walker -- 29Gifts Founder.